Zwrot/Odstąpienie od umowy

Warunki dokonywania zwrotów za zakupy dokonane za pośrednictwem sklepu www.trendybuty.pl

  1. Zwrot możliwy jest w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki

  2. Klient ma obowiązek zwrócić towar w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania w oryginalnym opakowaniu.

  3. Klient ma obowiązek zamieścić formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość, dostępny na stronie

  4. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient, chyba, że skorzysta z panelu zwrotów udostępnionego przez sklep i spełni warunki darmowego zwrotu

 

1. Zaloguj się na konto

Jeżeli jesteś zarejestrowanym klientem to zaloguj się na swoje konto i wybierz moduł zwrotu. Jeżeli nie jesteś zarejestrowany, użyj adresu e-mail podanego przy zamówieniu i użyj przysiku przywracania hasła aby zalogować się do zamówienia.

WYGENERUJ ZWROT

2. Wypełnij formularz

Wypełnij formularz wybierając zwrot na konto i potrącenie ze zwrotu kosztu przesylki (9zł) jeżeli wybierzesz zwrot przez Paczkomat lub zwrot na Twoje saldo (koszt przesyłki 0 zł) do wykorzystania na opłacenie innego zamówienia także przy zwrocie Paczkomatem. Możesz także wygenerować zwrot i wysłać dowolnym sposobem na nadres podany w formularzu.

 

3. Zanieś do Paczkomatu

Naklej wygenerowaną etykietę na przesyłkę. Pamiętaj, by nie naklejać niczego bezpośrednio na pudełko z butami! Udaj się do dowolnego Paczkomatu i skorzystaj z opcji nadania w paczkomacie wybierając odpowiednie pole na ekranie monitora. Zwrot pieniędzy otrzymasz jak tylko przesyłka dotrze do naszego sklepu.

 

Zasady dokonywania zwrotu poprzez panel sklepu trendybuty.pl

 

  1. Sklep trendybuty.pl udostępnia zarejestrowanym użytkownikom możliwość wygenerowania zwrotu za pośrednictwem panelu sklepowego dostępnego pod adresem https://trendybuty.pl/client-orders.php?display=returns.

  2. Klient ma możliwość dokonania zwrotu za pośrednictwem firmy kurierskiej współpracującej ze sklepem tylko i wyłączenie poprzez poprawne przejście i zgłoszenie zwrotu poprzez panel zwrotowy sklepu. Koszt przesyłki zostanie odliczony bezpośrednio z salda zamówienia do zwrotu.

  3. Klient ma możliwość skorzystania z darmowego zwrotu towaru za pośrednictwem Paczkomatów tylko i wyłącznie przy wyborze zwrotu płatności na saldo kupieckie przypisane do konta klienta.

  4. Klient który nie korzysta z panelu sklepu służącego do składania zwrotów winien skierować przesyłkę na adres 44-178 Przyszowice, Gliwicka 26a.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel