#ZOSTAŃWDOMU i kupuj bezpiecznie online
1. Czy dostarczanie przesyłek jest bezpieczne?
Przesyłki pakowane w naszych magazynach przygotowywane są z minimalizacją czynnika ludzkiego. SANEPID nie wskazuje na dodatkowe zagrożenia płynące z faktu transportu przesyłek przez firmy kurierskie jeżeli tylko zachowywane są ustawowe środki ostrożności. Firmy DPD oraz INPOST z którymi współpracujemy wprowadziły dodatkowe zabezpieczenia sanitarne w swoich magazynach oraz oddziałach.
Zachęcamy do wyboru przesyłek paczkomatowych oraz instalacji aplikacji INPOST która pozwala na bezdotykowy odbiór przesyłki w paczkomacie.
2. Czy pracujecie w normalnym trybie?
Tak, zamówienia które przyjmujemy w naszym sklepie są realizowane na bieżąco z czasem realizacji podanym w zamówieniu. Jednocześnie prosimy o wyrozumiałość, jeżeli Państwa przesyłka nie dotrze w określonym czasie - nie mamy wpływu na cykl pracy firmy trzecich (firm kurierskich etc.)
3. Czy płatności pobraniowe są bezpieczne?
Zalecamy składanie zamówień z przedpłatą (przelew, karta płatnicza, szybkie przelewy online) dzięki czemu skracamy czas kontaktu z osobami trzecimi dostarczającymi przesyłki. Jeżeli wybierasz przesyłkę pobraniową - dla własnego bezpieczeństwa prosimy, zapłać kartą.
4. Jaki jest czas na zwrot towaru?
W naszym sklepie towar możesz zwrócić do 30 dni od daty zakupu. Zachęcamy także do skorzystania z darmowego zwrotu paczkomatem.